Сумський обласний контактний центр

Важливий пріоритет у роботі влади – розвиток взаємодії з громадськістю та налагодження суспільного діалогу.

Сумський обласний контактний центр забезпечує оперативне реагування місцевих органів виконавчої влади на звернення громадян.

 Кожен з Вас може звернутися до нас!

 Фахівці Сумського обласного контактного центру:

 • оперативно приймуть Вашу заяву щодо проблеми, яка у Вас виникла;

• невідкладно надішлють Ваше звернення органам влади відповідно до їх компетенції;

• приймуть належне рішення;

• нададуть відповідні рішення та відповіді заявникам;

• проконтролюють хід та терміни розгляду звернень;

• здійснять зворотній зв'язок із заявниками.

 Головна мета центру – спрощення порядку надання звернень до органів виконавчої влади та кваліфікована реальна допомога заявникам або ґрунтовне роз'яснення по суті питання.

 Державна установа «Сумський обласний контактний центр» функціонує так:

• на умовах п ’ ятиденного робочого тижня;

• час роботи з 8:00 до 18:00;

• звернення громадян приймаються за номерами телефону: (0542) 66-33-77 (безкоштовно для жителів м.Суми та Сумського району), 0-800-301-501 (безкоштовно для жителів Сумської області).Також можна звернутися за електронною адресою: Этот адрес электронной почты защищен от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра.  

Урядова «гаряча лінія» - 1545

Гаряча лінія для учасників АТО та членів їх сімей – 0-800-301-505

 

Доступ до публічної інформації

Положення про ДУ "Сумський обласний контактний центр"

Структура та контакти

Правила внутрішнього трудового розпорядку

Фінансові ресурси

Нормативно-правові акти

Механізм громадського контролю

Запобігання проявам корупції

Звіти про діяльність контактного центру

Перелік актуальних питань

Електронне звернення

Шановний житель Сумщини!

 

Звертаємося до Вас з метою інформування про те, що в Україні діє програма державної допомоги на оплату житлово-комунальних послуг, яка надається безготівково, у вигляді житлових субсидій.

Пропонуємо Вам використати право на зменшення витрат на оплату житлово-комунальних послуг. Для цього потрібно звернутися до управління соціального захисту населення за місцем Вашої реєстрації (за фактичним місцем проживання - для осіб, які орендують житло) щодо призначення житлової субсидії.

УВАГА! ІНФОРМАЦІЯ ДЛЯ ГРОМАДЯН, ЯКІ ПРИЇХАЛИ З АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ, МІСТА СЕВАСТОПОЛЬ, ДОНЕЦЬКОЇ ТА ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТЕЙ

Для отримання всіх видів державної соціальної підтримки, зокрема пенсії, допомоги, компенсації тощо Вам необхідно звернутися до найближчого органу соціального захисту населення або управління Пенсійного фонду України в зручний для Вас час.

ІНФОРМАЦІЯ ДЛЯ ГРОМАДЯН, ЯКІ ПРИЇХАЛИ З АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ, МІСТА СЕВАСТОПОЛЬ, ДОНЕЦЬКОЇ ТА ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТЕЙ

З метою отримання консультацій з питань надання всіх видів допомоги, компенсації; тимчасового розміщення Ви можете звернутися до відповідальних осіб Департаменту соціального захисту населення Сумської обласної державної адміністрації. 

Контактні особи:

- Пономаренко Геннадій Миколайович, заступник директора Департаменту – начальник управління фінансів, діяльності стаціонарних установ, пільг та компенсацій, роб. телефон 60 02 10;

СУМЩИНА ГОТОВА ПРИЙНЯТИ ПЕРЕСЕЛЕНЦІВ З КРИМУ

При обласній державній адміністрації працює «гаряча телефонна лінія» для звернень переселенців з Автономної республіки Крим та     м. Севастополь

Щодня з 8:00 до 18:00 спеціалісти готові надати всю інформацію щодо державної соціальної політики, зокрема, розселення, медичного обслуговування, навчання дітей, а також працевлаштування за місцем тимчасового перебування.

Телефони: (0542) 66-33-77;  0-800-301-501