НОВИЙ БРЕНД УКРАЇНИ – ЗАЛУЧЕННЯ ІНВЕСТИЦІЙ І ВІДКРИТТЯ КРАЇНИ СВІТУ

Уряд України підтримав єдиний бренд України. Розробка бренду не коштувала бюджету ані копійки. Бренд України дозволить просувати інтереси держави в світі, сприяти створенню позитивного іміджу, залученню інвестицій і розвитку туризму

«Команда UkraineInvest розпочала використовувати cлоган «Ukraine Now» у нашому відео більше, ніж півроку тому. Це було свого роду тестування бренду і ми вже встигли пересвідчитися в його ефективності, адже він добре сприймається аудиторією в різних куточках світу – Мюнхені, Давосі, Торонто, Франкфурті, Лондоні та Парижі», – розповів директор Офісу із залучення та підтримки інвестицій UkraineInvest Данило БІЛАК.

Бренд України має бути зрозумілим аудиторії інших країн – тим, кому ми хочемо показати Україну як країну можливостей. Ідею запропонували британські експерти. До цього процесу долучався керівник знаменитої кампанії просування Великобританії в світі GREAT Конрад БЬОРД. У рамках співпраці з урядом Великобританії британськими експертами було проведено дослідження в Великобританії, Німеччині і Польщі. Саме ця ідея була позитивно сприйнята аудиторією. Далі працювала комісія за участю громадських експертів та спеціалістів з брендингу, був проведений відкритий конкурс.

«Гасло «Ukraine NOW» було високо оцінено багатьма іноземними експертами. Воно породжує можливості безлічі сенсів (дізнайся, що там зараз; приїжджай зараз; забудь про старі асоціації, там великі зміни; можливості для бізнесу є саме зараз; і так далі). Подібні підходи використовують й інші країни, і це гасло виглядає свіжим і дуже сильним. Воно було належним чином ретельно протестоване на цільових аудиторіях у кількох країнах», – наголосив представник «Нової країни» Валерій ПЕКАР.

Бюджетні кошти на це не були витрачені, усі учасники працювали на волонтерських засадах. Остаточний варіант бренду запропонувала українська агенція в рамках роботи Комісії з питань популяризації України при Міністерстві інформаційної політики України. Ця українська агенція відома в усьому світі. Саме вони створили бренд Євробачення-2017 з «намистом», що принесло їм перемогу в Red Dot Design Award — престижний щорічній нагороді у галузі дизайну, яка вручається дизайнерам і компаніям-виробникам за видатні досягнення у дизайні. Також ця агенція свого часу отримала приз від Red Dot Design Award за ребрендинг київського ВДНГ – і цей логотип агенція також розробила безкоштовно.

«Хочу привітати Україну з новим брендом! Спасибі всім, хто зробив свій внесок у цю велику справу. Це важливий крок, який має систематизувати комунікацію країни з потенційними інвесторами та туристами», – привітав голова правління Всеукраїнської рекламної коаліції, засновник і власник брендингового агентства Fedoriv Андрій ФЕДОРІВ.