ЖИТЕЛІ КОЖНОГО МІСТА ЧИ РАЙОНУ СУМЩИНИ МАЮТЬ ЗНАТИ ІНФОРМАЦІЮ ЩОДО ЗМІНИ РОЗРАХУНКІВ ЗА ПОСЛУГИ З ЦЕНТРАЛІЗОВАНОГО ТЕПЛОПОСТАЧАННЯ ТА ГАРЯЧОЇ ВОДИ З УРАХУВАННЯМ ЗМІНИ ЦІНИ НА ГАЗ ЯК СКЛАДОВОЇ ТАРИФУ

На цьому наголосила під час апаратної наради тимчасово виконуюча обов’язки голови облдержадміністрації Ірина КУПРЕЙЧИК

«З 1 січня 2020 року Україна переходить на ринкове ціноутворення за газ для побутових споживачів. При формуванні тарифів на послуги з постачання теплової енергії та гарячої води до 1 січня 2020 року виробниками теплової енергії області була врахована ціна на природний газ на рівні 6900 грн за 1 тис куб. м. Але з грудня 2019 року ціна на природний газ для виробництва теплової енергії для населення затверджена на рівні 4200 грн за 1 тис куб. м, – зазначила Ірина Купрейчик. – Тому міські голови мають чітко сказати, на скільки відсотків здійснено споживачам перерахунки плати за теплову енергію та послуги з централізованого постачання гарячої води у грудні у зв’язку із зміною ціни природного газу».


ГЕННАДІЙ ЗУБКО: ЕКВАТОРА ДЕЦЕНТРАЛІЗАЦІЇ У 600-700 ЧИННИХ ОТГ ДОСЯГНЕМО ДО КІНЦЯ 2017-ГО

Я відповідаю в Уряді за дві реформи – децентралізацію та енергоефективність. Щодо першої – потрібно прийняти зміни до Конституції у частині децентралізації і пройти екватор зі створення 600-700 об’єднаних територіальних громад. Про це заявив Віце-прем’єр-міністр — Міністр регіонального розвитку, будівництва та ЖКГ Геннадій ЗУБКО

За його словами, в Польщі на цей процес пішло 10 років, а в Україні в Конституції передбачено два роки. «Вважаю, що екватора децентралізації досягнемо до кінця 2017 року», – говорить Зубко.

«З енергоефективністю складніше. Необхідно створити Фонд енергоефективності і прийняти низку важливих законів. Ми повинні забезпечити конкуренцію в наданні комунальних послуг, сформувати мотиваційний пакет для кожного українця, аби зменшити споживання енергії утричі чи навіть уп’ятеро. Думаю, 2017-й піде саме на ці завдання», –підкреслив Геннадій Зубко.

За матеріалами порталу http://www.minregion.gov.ua

НОВИНИ облдержадміністрації

  •        
  •    
  •        
  •        
  •    
  •    
  •    
  •