БЛИЗЬКО 78% СПЕЦІАЛІЗОВАНИХ МЕДИЧНИХ ЗАКЛАДІВ СУМЩИНИ ГОТОВІ ДО КОНТРАКТУВАННЯ З НСЗУ

 

Про це повідомили під час брифінгу щодо підготовки Сумської області до другої хвилі медичної реформи за участю представників Національної служби здоров’я України та тимчасово виконуючої обов’язки голови облдержадміністрації Ірини КУПРЕЙЧИК

За словами директорки Північного міжрегіонального департаменту НСЗУ Вікторії МІЛЮТІНОЇ, у Сумській області автономізовано до 95% закладів вторинки. З них комп'ютеризовано – понад 53%. Зареєстровано в електронній системі охорони здоров’я (ЕСОЗ) – понад 93%, підключено до медичних інформаційних систем (МІС) – 94% спеціалізованих медичних закладів. 

ПРЕДСТАВЛЕНО ЧОТИРИ ЕТАПИ ВПРОВАДЖЕННЯ ЗАКОНУ УКРАЇНИ «ПРО ОБ’ЄДНАННЯ ТЕРИТОРІАЛЬНИХ ГРОМАД»

21 квітня 2015 року представники майже всіх областей України взяли участь у відеоконференції, де обговорювали практичні аспекти формування дієздатних громад. Сумщину представляли заступник голови Сумської обласної ради Віра Лаврик та перший заступник голови Сумської обласної державної адміністрації Олександр Марченко


Висвітлювали тему і відповідали на запитання експерти, які знаходилися у студії Української асоціації районних та обласних рад. Модератором заходу став президент Асоціації органів місцевого самоврядування Харківської області, голова Харківської обласної ради Сергій Чернов.

Представлено чотири етапи впровадження Закону України «Про об’єднання територіальних громад». Перший етап – затвердження Методики формування спроможних територіальних громад. Другий етап – ухвалення перспективного плану формування дієздатних громад. Третій – об’єднання територіальних громад, відповідно до перспективного плану. Четвертий – формування органів місцевого самоврядування об’єднаних територіальних громад і проведення там перших виборів. Водночас, відповідно до нього, обласні ради та облдержадміністрації мають затвердити перспективні плани формування громад до 1 червня 2015 року.

НОВИНИ облдержадміністрації

Анонси подій

Відеоматеріали

Формування спроможних громад

  •        
  •    
  •        
  •        
  •    
  •    
  •    
  •