ЖИТЕЛІ КОЖНОГО МІСТА ЧИ РАЙОНУ СУМЩИНИ МАЮТЬ ЗНАТИ ІНФОРМАЦІЮ ЩОДО ЗМІНИ РОЗРАХУНКІВ ЗА ПОСЛУГИ З ЦЕНТРАЛІЗОВАНОГО ТЕПЛОПОСТАЧАННЯ ТА ГАРЯЧОЇ ВОДИ З УРАХУВАННЯМ ЗМІНИ ЦІНИ НА ГАЗ ЯК СКЛАДОВОЇ ТАРИФУ

На цьому наголосила під час апаратної наради тимчасово виконуюча обов’язки голови облдержадміністрації Ірина КУПРЕЙЧИК

«З 1 січня 2020 року Україна переходить на ринкове ціноутворення за газ для побутових споживачів. При формуванні тарифів на послуги з постачання теплової енергії та гарячої води до 1 січня 2020 року виробниками теплової енергії області була врахована ціна на природний газ на рівні 6900 грн за 1 тис куб. м. Але з грудня 2019 року ціна на природний газ для виробництва теплової енергії для населення затверджена на рівні 4200 грн за 1 тис куб. м, – зазначила Ірина Купрейчик. – Тому міські голови мають чітко сказати, на скільки відсотків здійснено споживачам перерахунки плати за теплову енергію та послуги з централізованого постачання гарячої води у грудні у зв’язку із зміною ціни природного газу».


РОЗРОБЛЕННЯ МОДЕЛЕЙ РОЗВИТКУ МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ – СФЕРА ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ ВСІХ, ХТО ХОЧЕ ПОЗИТИВНИХ ЗМІН, – В’ЯЧЕСЛАВ НЕГОДА

Запропоновані областями проекти перспективних планів формування територій громад в цілому відповідають стратегії формування громад

Про це повідомив заступник Міністра регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства В’ячеслав Негода за  підсумками розгляду проектів перспективних планів областей. Минулий тиждень Мінрегіон спільно з асоціаціями органів місцевого самоврядування, експертами провели консультації з усіма областями, розглянувши запропоновані ними проекти.

За його словами, виявлені і окремі недоліки у проектах планів, однак ці документи можуть затверджуватися лише в частині відповідності Методиці формування спроможних територіальних громад. 

«Запропоновані територіальні громади, їх групи, які явно не відповідають оптимальним параметрам, не можуть бути затвердженими. Звісно, в кожній області є чимало складних конфігурацій в розташуванні населених пунктів, є особливості їх інфраструктури, традицій, рельєфу, до яких важко застосувати шаблонні підходи, які рекомендує Методика. У таких випадках доцільно проводити всебічний аналіз пропозицій і бачити за кожною майбутньою громадою реальних жителів з їх щоденними потребами», сказав В’ячеслав Негода.

Він наголосив на важливості підтримки у цьому питанні з боку обласних рад, адже мова йде про майбутнє територіальних громад кожної з областей і місцевого самоврядування в Україні.

«Якщо деякі обласні ради не схвалять перспективні плани, то, на жаль, від кожного з таких рішень місцеве самоврядування тільки програє і «законсервується» в нинішньому стані, з якого Україна не може вибратися останніх двадцять років. Розроблення моделей ефективної децентралізації, розвитку місцевого самоврядування не тільки сфера відповідальності Уряду а всіх, хто хоче позитивних змін. Тому необхідно, щоб облдержадміністрації, облради спільно з іншими органами місцевого самоврядування самі запропонували на розгляд Уряду найоптимальніші моделі формування спроможних громад своїх областей. Адже займати позицію «проти» і нічого не пропонувати взамін, не призведе до позитивних змін, яких нам необхідно досягти. Не думаю, що можуть бути депутати обласних рад, які не зацікавлені створити спроможні громади з більшим об’ємом повноважень, фінансових ресурсів і з більш повною відповідальністю за місцевий розвиток. Можливо, є недостатнє розуміння, відсутність достатньо аргументованої позиції авторів проектів пропозицій», – сказав заступник Міністра.

 

За матеріалами сайту Мінрегіонбуду: http://www.minregion.gov.ua/news/rozroblennya-modeley-rozvitku-miscevogo-samovryaduvannya---sfera-vidpovidalnosti-vsih-hto-hoche-pozitivnih-zmin---vyacheslav-neg-615942/

 

 

 

НОВИНИ облдержадміністрації

  •        
  •    
  •        
  •        
  •    
  •    
  •    
  •