ЖИТЕЛІ КОЖНОГО МІСТА ЧИ РАЙОНУ СУМЩИНИ МАЮТЬ ЗНАТИ ІНФОРМАЦІЮ ЩОДО ЗМІНИ РОЗРАХУНКІВ ЗА ПОСЛУГИ З ЦЕНТРАЛІЗОВАНОГО ТЕПЛОПОСТАЧАННЯ ТА ГАРЯЧОЇ ВОДИ З УРАХУВАННЯМ ЗМІНИ ЦІНИ НА ГАЗ ЯК СКЛАДОВОЇ ТАРИФУ

На цьому наголосила під час апаратної наради тимчасово виконуюча обов’язки голови облдержадміністрації Ірина КУПРЕЙЧИК

«З 1 січня 2020 року Україна переходить на ринкове ціноутворення за газ для побутових споживачів. При формуванні тарифів на послуги з постачання теплової енергії та гарячої води до 1 січня 2020 року виробниками теплової енергії області була врахована ціна на природний газ на рівні 6900 грн за 1 тис куб. м. Але з грудня 2019 року ціна на природний газ для виробництва теплової енергії для населення затверджена на рівні 4200 грн за 1 тис куб. м, – зазначила Ірина Купрейчик. – Тому міські голови мають чітко сказати, на скільки відсотків здійснено споживачам перерахунки плати за теплову енергію та послуги з централізованого постачання гарячої води у грудні у зв’язку із зміною ціни природного газу».


ВЛАДА І ГРОМАДИ ОБГОВОРИЛИ АКТУАЛЬНІ ПИТАННЯ РЕФОРМУВАННЯ МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ

Представники асоціацій сільських, селищних, міських та районних і обласних рад розглянули хід реформи місцевого самоврядування на Сумщині


«Процес реформування територіальної організації влади має здійснюватись на основі добровільності. Його кінцевою метою є створення спроможних громад. Сьогодні постає низка практичних питань, які потребують індивідуального підходу в кожному районі. Тож ми зібралися, аби обговорити їх та визначити шляхи вирішення на користь територіальних громад», – зазначив перший заступник голови облдержадміністрації Олександр МАРЧЕНКО.

У ході жвавої дискусії сільські голови торкнулися визначення меж територіального об’єднання, перерозподілу повноважень, сплати податків та організації надання послуг у новоутворених громадах.

За результатами засідання було прийнято резолюцію, куди увійшли всі пропозиції щодо процесу реформування місцевого самоврядування та територіальної організації влади на Сумщині.

НОВИНИ облдержадміністрації

  •        
  •    
  •        
  •        
  •    
  •    
  •    
  •