ГРОМАДСЬКІ ОРГАНІЗАЦІЇ ЗАПРОШУЮТЬСЯ ДО ОБГОВОРЕННЯ ПЛАНУ ПЕРСПЕКТИВНОГО РОЗВИТКУ СУМСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Указом Президента України «Про додаткові заходи щодо забезпечення реформ із децентралізації влади» від 6 грудня 2018 року обласним державним адміністраціям доручено розробити плани перспективного розвитку відповідних областей на 2019-2021 роки.
На Сумщині такий проект створювався з урахуванням інноваційного потенціалу регіону, конкурентних переваг та стратегічного бачення розвитку, результатів реформ із децентралізації влади, об'єднання територіальних громад, їх фінансової спроможності, а також реформ у сферах освіти, охорони здоров’я, зокрема розвитку інклюзивного навчання і медичного обслуговування у сільській місцевості, інфраструктурних змін.
 
Аби привернути увагу громадян до проекту перспективного плану, надруковано карти-схеми і буклети з ілюстраціями окремих інфраструктурних проектів у містах і районах області, а також — анкети зворотного зв’язку. Усі матеріали виготовлені за позабюджетні кошти. 
Закликаємо долучитися до громадського обговорення проекту плану перспективного розвитку Сумської області. У випадку зацікавленості —інформуйте секретаріат Ради регіонального розвитку Сумської області. області. У випадку зацікавленості, будь ласка,
   
Ваша участь у процесі обговорення також можлива у формі розповсюдження інформаційно-просвітницьких матеріалів про плани розвитку серед членів своїх громадських організацій, активістів, мешканців міст і селищ, де діють ваші громадські організації (на безоплатній основі). 
Сподіваємось на вашу активну участь у процесі обговорення, адже реальна реформа децентралізації не можлива без партнерства громадянського
суспільства і держави.
 
Поштова адреса: 
Сумська область, м. Суми, площа Незалежності, 2 (з позначкою на листі: «Секретаріат Ради регіонального розвитку Сумської області»)
 
Адреса електронної пошти:
Этот адрес электронной почты защищен от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра. (тема листа: «Для секретаріату Ради регіонального розвитку Сумської області»)