Телефон довіри

Інформація
про порядок функціонування «телефону довіри» при Сумській обласній державній адміністрації

З метою своєчасного отримання та оперативного реагування на порушення з боку посадових осіб органів виконавчої влади Сумської області, які можуть завдати шкоди інтересам громадян, якщо не будуть негайно усунуті при Сумській обласній державній адміністрації функціонує «телефон довіри».

«Телефон довіри» 63-18-26 у робочий час (понеділок-четвер з 8.00 до 17.15, п’ятниця – з 8.00 до 16.00), електронна пошта:  Этот адрес электронной почты защищен от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра.  - цілодобово. 

 

Графік роботи  «Телефону довіри»

Сумський обласний центр соціально-психологічної допомоги надає комплекс  послуг по телефону для громадян незалежно від їх соціального статусу і місця проживання.

У Центрі функціонує «Телефон довіри» (0542) 60-18-58 який працює в цілодобовому режимі, будь - хто бажаючий може отримати консультацію наступних спеціалістів: психолога, юрисконсульта та  соціального педагога.

Служба телефонного консультування Сумського обласного центру соціально-психологічної допомоги надає психологічну допомогу по телефону людям, що перебувають у стані кризи, стресу чи розпачу.

Кожного, хто звернеться по допомогу, уважно вислухають спеціалісти. Вони допоможуть знайти вихід з кризи та знайдуть шлях до вирішення проблеми та за необхідності скерують до відповідних фахівців.

Тематика телефонних звернень абонентів різноманітна:

 -  проблеми взаємин з батьками та однолітками ;

 - проблеми, пов'язані з любовними відносинами; подружні проблеми;

 - проблеми прийняття себе;

 - навчальні та професійні проблеми;

- психічне і соматичне здоров'я;

 - переживання з приводу травми;

 - інші проблеми.

 

Про функціонування «телефонів довіри» та «гарячих ліній» в РДА Сумської області