Поточна діяльність

Звернення громадян

Інформацію оновлено станом на  10.08.2020 року

 

                          Графік проведення особистого прийому громадян  

 

№ з/п

П І Б

ПОСАДА

ДНІ ПРИЙОМУ

ГОДИНИ

1.

ЮЖАКОВ

Денис

Євгенович

начальник відділу

щосереди

к. 131

(7 поверх)

з 08-00 до 10-00

 

 

 

 

 

 

 





 

 

 

 

телефон гарячої лінії  (0542) 700-753 

Урядова "гаряча лінія" 

Номер телефону державної установи «Сумський обласний контактний центр»


Порядок звернення

1. У зверненні має бути зазначено прізвище, ім'я, по батькові, місце проживання громадянина та викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги.

2. Звернення може бути і усним (викладеним громадянином на особистому прийомі), і письмовим (надісланим поштою). При цьому письмове звернення має бути підписано заявником (заявниками) особисто із зазначенням дати. Звернення, оформлене без дотримання цих вимог, повертається заявникові з відповідними роз'ясненнями.

Звернення, оформлені належним чином і подані у встановленому порядку, підлягають обов'язковому прийняттю та розгляду. Письмове звернення без зазначення місця проживання, не підписане автором (авторами), а також таке, з якого неможливо встановити авторство, визнається анонімним і розгляду не підлягає. Не розглядаються повторні звернення одним і тим же органом від одного і того ж громадянина з одного і того ж питання, якщо перше вирішено по суті.

Відповідно до Закону України від 2 липня 2015 року № 577-VIII «Про внесення змін до Закону України «Про звернення громадян» щодо електронного звернення та електронної петиції» з 28 жовтня 2015 року письмове звернення також може бути надіслано з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку (електронне звернення). У зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається.

 

Заява

Відповідальна особа за забезпечення розгляду звернень громадян в віділі внутрішнього аудиту Сумської обласної державної адміністрації – Перерва Володимир Васильович, тел. 700 753,  Этот адрес электронной почты защищен от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра.


НОРМАТИВНА БАЗА

Конституція України (ст. 40, ст.55) 

Закон України "Про місцеві державні адміністрації"

Закон України "Про звернення громадян"

Указ Президента України від 7 лютого 2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування».

Постанова Кабінету Міністрів України "Інструкція з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об'єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації"

Класифікатор звернень громадян 

 


Загальна декларація прав людини

Розпорядження від 25 грудня 2008 року № 879 "Про організацію особистого прийому громадян посадовими особами обласної, районних державних адміністрацій та органів місцевого самоврядування області"

Постанова Верховного суд  у складі колегії суддів Касаційного адміністративного суду від 31 жовтня 2019 року у справі  №813/1960/18 

 =================================================================================================

СТАН РОБОТИ ІЗ ЗВЕРНЕННЯМИ

За 2016 рік звернення не надходили

За 2017 рік звернення не надходили

За 2018 рік звернення не надходили

За 2019 рік звернення не надходили

За 1 квартал 2020 року звернення не надходили