Звернення громадян
Інформацію оновлено станом на 11.01.2021 року
Графік проведення особистого прийому громадян
№ з/п |
П І Б |
ПОСАДА |
ДНІ ПРИЙОМУ |
ГОДИНИ |
1. |
ЮЖАКОВ Денис Євгенович |
начальник відділу |
щосереди к. 131 (7 поверх) |
з 08-00 до 10-00
|
|
|
|
|
|
телефон гарячої лінії (0542) 700-753
Номер телефону державної установи «Сумський обласний контактний центр»
Порядок звернення
1. У зверненні має бути зазначено прізвище, ім'я, по батькові, місце проживання громадянина та викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги.
2. Звернення може бути і усним (викладеним громадянином на особистому прийомі), і письмовим (надісланим поштою). При цьому письмове звернення має бути підписано заявником (заявниками) особисто із зазначенням дати. Звернення, оформлене без дотримання цих вимог, повертається заявникові з відповідними роз'ясненнями.
Звернення, оформлені належним чином і подані у встановленому порядку, підлягають обов'язковому прийняттю та розгляду. Письмове звернення без зазначення місця проживання, не підписане автором (авторами), а також таке, з якого неможливо встановити авторство, визнається анонімним і розгляду не підлягає. Не розглядаються повторні звернення одним і тим же органом від одного і того ж громадянина з одного і того ж питання, якщо перше вирішено по суті.
Відповідно до Закону України від 2 липня 2015 року № 577-VIII «Про внесення змін до Закону України «Про звернення громадян» щодо електронного звернення та електронної петиції» з 28 жовтня 2015 року письмове звернення також може бути надіслано з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку (електронне звернення). У зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається.
Відповідальна особа за забезпечення розгляду звернень громадян в віділі внутрішнього аудиту Сумської обласної державної адміністрації – Перерва Володимир Васильович, тел. 700 753, Этот адрес электронной почты защищен от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра.
НОРМАТИВНА БАЗА
Конституція України (ст. 40, ст.55)
Закон України "Про місцеві державні адміністрації"
Закон України "Про звернення громадян"
Класифікатор звернень громадян
Загальна декларація прав людини
Розпорядження від 25 грудня 2008 року № 879 "Про організацію особистого прийому громадян посадовими особами обласної, районних державних адміністрацій та органів місцевого самоврядування області"
=================================================================================================
СТАН РОБОТИ ІЗ ЗВЕРНЕННЯМИ
За 2016 рік звернення не надходили
За 2017 рік звернення не надходили
За 2018 рік звернення не надходили
За 2019 рік звернення не надходили
За 1 квартал 2020 року звернення не надходили