ВСЕУКРАЇНСЬКА НАРАДА – СЕМІНАР НАДАЛА НОВОГО ІМПУЛЬСУ ЩОДО РЕАЛІЗАЦІЇ СПІЛЬНИХ ПРОЕКТІВ ДЛЯ РОЗВИТКУ НАЦІОНАЛЬНОЇ СИСТЕМИ ОПРАЦЮВАННЯ ЗВЕРНЕНЬ ДО ОРГАНІВ ВИКОНАВЧОЇ ВЛАДИ

Представники державної установи «Сумський обласний контактний центр» 17 серпня 2018 року були присутні на нараді – семінарі, який був проведений Урядовим контактним центром спільно з Запорізькою обласною державною адміністрацією

Було проведено всеукраїнську нараду-семінар «Стан і перспективи розвитку Національної системи опрацювання звернень до органів виконавчої влади». У заході взяли участь Голова Запорізької облдержадміністрації Костянтин Бриль, виконуючий обов’язки директора Урядового контактного центру Олена Антоненко, представники контактних центрів: Кіровоградського, Сумського, Одеського, Полтавського, Миколаївського, Луганського, Дніпропетровського, Запорізького, міста Києва, Урядового контактного центру та Всеукраїнської асоціації контактних центрів.

Відкриваючи семінар, Голова Запорізької облдержадміністрації Костянтин Бриль, зокрема, сказав, що в країні триває реформа децентралізації влади і можливо вже наступного року система управління всією державою зміниться. Та при цьому об’єднані територіальні громади мають залишити такі практики як «гарячі лінії» для зв’язку з людьми.

Олена Антоненко наголосила на тому, що за умов економічних та соціальних реформ, які наразі проводить Уряд, важливо приділяти максимальну увагу питанню взаємодії з громадськістю, реагуванню на запити та пропозиції громадян. Саме тому робота урядової «гарячої лінії», Урядового контактного центру постійно перебуває в центрі уваги Уряду. Під час відвідування установи у 2017 році Прем’єр-міністр України Володимир Гройсман поставив завдання здійснити модернізацію Центру, перетворити його на сучасний call-центр, щоб кожний дзвінок був зафіксований, а кожне звернення якісно опрацьоване. 

«Наш пріоритет – допомога людям, наша ціль – створити умови, щоб урядова «гаряча лінія» була доступна кожному українцю», – зазначила у своєму виступі виконуючий обов’язки директора Урядового контактного центру Олена Антоненко.

Важливе питання, на якому зупинилася під час доповіді Олена Антоненко, стосується удосконалення законодавства про звернення громадян, зокрема Закону України «Про звернення громадян». Внесення змін до Закону у 2015 році обумовило право громадян на звернення за допомогою засобів телекомунікації розширити можливість для громадян практично з будь-якого місця звернутися на телефонні «гарячі лінії» державних органів (у тому числі на урядову «гарячу лінію») з питань, що їх турбують, а на практиці – з широкого спектру проблем, думок заявників (в ряді випадків таких, що суперечать поняттю і вимогам до звернення). Таким чином доводиться констатувати необхідність внесення змін з метою оновлення норм Закону у сфері діяльності «гарячих ліній».

За результатами наради-семінару було прийнято спільне рішення, у якому, зокрема, зазначається, що діяльність контактних центрів сьогодні надає Уряду та місцевим органам влади більше інструментів для комунікації з громадськістю. Досвід роботи Урядового контактного центру, контактних центрів у більшості областей країни свідчить, що вони стали для громадян реальним засобом звернутися до органів влади задля вирішення нагальних життєвих проблем, висловлення думок і пропозицій з питань, що турбують суспільство і окремого громадянина, а також отримання консультаційної  допомоги.

<