САЙТИ ТА ОФІЦІЙНІ СТОРІНКИ В МЕРЕЖІ FACEBOOK: КАНАЛИ КОМУНІКАЦІЇ, ЯКІ ВИКОРИСТОВУЮТЬ ОТГ СУМЩИНИ В СВОЇЙ РОБОТІ

Про це стало відомо під час тренінгу «Цифрові комунікації та соціальні медіа для ОТГ», що був організований Сумським регіональним офісом Програми «U-LEAD з Європою» для фахівців з ОТГ Сумщини

За словами керівника Сумського регіонального офісу Програми «U-LEAD з Європою» Марини ЛОБОВОЇ, метою тренінгу було роз'яснення головних особливостей цифрових комунікацій, роботи з соціальними медіа, надання практичних інструментів для ОТГ по роботі з Facebook, Instagram, Twitter, теоретичних і практичних засад комунікаційних стратегій.

Учасники тренінгу спільно з експертом комунікації та висвітлення Програми «U-LEAD з Європою» Мариною ГАВРИЛЕНКОВОЮ розглядали питання системи цифрової комунікації, її складові та алгоритми роботи. Окремо були обговорені теми дописів, як написати текст та створити візуалізацію, щоб отримати значне охоплення,  та парад кейсів на тему «Як писати і як не писати у соціальних мережах».

«Сайт, офіційна сторінка в мережі Facebook та Youtube – переважно ті канали комунікації, що використовують об’єднанні громади Сумської області. У деяких ОТГ ці канали тільки починають розвиватися, а у більшості – вже помітно результат стабільного використання цих інструментів для спілкування з населенням», – повідомила Марина Гавриленкова.

На думку експерта, головною перепоною на шляху до активного та правильного використання каналів комунікації є відсутність окремого фахівця в більшості ОТГ, який би опікувався цими питаннями. В основному ці обов'язки покладено на інших фахівців, але в них, зазвичай, не вистачає часу на створення якісного контенту.

«ОТГ важливо зрозуміти, що комунікація як зовнішня, так і внутрішня, має неабияке значення в діяльності громади. У сучасному світі, якщо вас немає в інформаційному полі, то вас не існує взагалі. Громаду не бачать потенційні інвестори, партнери та населення. Інвестори та партнери складуть думку про відсутність прозорості в роботі, а населення про відсутність роботи взагалі, що може призвести до внутрішнього конфлікту з жителями громади», – коментує Марина Гавриленкова.

Також під час тренінгу спільно з представниками громад говорили про цифрову комунікацію та традиційну комунікацію, проводили їх порівняльну характеристику та виділили основні відмінності. Проаналізували переваги і недоліки у практичному використанні. Визначили популярні digital-канали та їхні ознаки. Зробили висновки про значення цифрової комунікації в діяльності громади і надавали пропозиції щодо вдосконалення інноваційного інструменту комунікацій.

За матеріалами Сумського регіонального офісу Програми «U-LEAD з Європою»