Голова облдержадміністрації

КЛОЧКО Микола Олексійович

Працює: головою Сумської обласної державної адміністрації

Громадянство:  громадянин України

Число, місяць і рік народження:  25 червня 1978 року

Місце народження: м. Суми, Україна

Освіта: повна вища, у 2000 році закінчив Сумський державний педагогічний університет ім. А.С.Макаренка за спеціальностями «Історія і правознавство», кваліфікація – вчитель історії та правознавства, «Англійська мова», кваліфікація – вчитель англійської мови і зарубіжної літератури; у 2002 році – Київський національний економічний університет за спеціальністю «Правознавство», кваліфікація – магістр з правового регулювання економіки

Науковий ступінь, вчене звання:  кандидат філософських наук (2016 рік) 

Нагороди, почесні звання: не має

Володіння мовами: українською, російською, англійською володіє вільно, іспанською читає та перекладає із словником

Ранг державного службовця: 2 ранг з 23 червня 2015 року

Прийняття Присяги державного службовця: 16 січня 2015 року

Загальний стаж роботи: з 01 вересня 1995 року 

Стаж державної служби: з 19 травня 2014  року 

Депутат: ні

Стягнення: не має


Діяльність

09.1995 – 06.2000

 

студент Сумського державного педагогічного університету ім. А.С.Макаренка, м. Суми 

11.2000 – 10.2003

аспірант Сумського державного педагогічного університету ім. А.С.Макаренка, м. Суми 

11.2003 – 08.2004

викладач кафедри всесвітньої історії Сумського державного педагогічного університету ім. А.С.Макаренка, м. Суми 

06.2006 – 03.2009

Генеральний директор товариства з обмеженою відповідальністю «ФУД СЕРВІС ФОРМАТ», м. Суми

03.2009 – 12.2009

юрист товариства з обмеженою відповідальністю «ФУД СЕРВІС ФОРМАТ», м. Суми 

12.2009 – 02.2014

фізична особа-підприємець (юридична практика, адвокатська діяльність), м. Суми 

05.2014 – 01.2015

голова Сумської обласної ради, м. Суми 

01.2015 – цей час

голова Сумської обласної державної адміністрації, м. Суми

Декларація про доходи за 2015 рік

Обов'язки голови Сумської обласної державної адміністрації:

1. Очолює Сумську обласну державну адміністрацію (далі – адміністрація), здійснює керівництво її діяльністю, несе відповідальність за виконання покладених на адміністрацію завдань і за здійснення нею своїх повноважень.

2. Представляє адміністрацію у відносинах з іншими державними органами та органами місцевого самоврядування, політичними партіями, громадськими і релігійними організаціями, підприємствами, установами та організаціями, громадянами та іншими особами як в Україні, так і за її межами.

3. Призначає на посади та звільняє з посад першого заступника, заступників голови, керівників структурних підрозділів адміністрації відповідно до чинного законодавства.

4. Призначає на посади та звільняє з посад керівника апарату та керівників структурних підрозділів апарату адміністрації.

5. Затверджує положення про апарат адміністрації та положення про її структурні підрозділи.

6. Укладає та розриває контракти з керівниками підприємств, установ та організацій, що належать до сфери управління адміністрації, або уповноважує на це своїх заступників.

7. Погоджує у встановленому порядку призначення на посади та звільнення з посад керівників непідпорядкованих підприємств, установ та організацій, що належать до сфери управління органів виконавчої влади вищого рівня, крім керівників установ, підприємств і організацій Збройних Сил та інших військових формувань України, Міністерства внутрішніх справ України, Національної поліції України.

8. У межах затвердженого бюджету виступає розпорядником коштів адміністрації, використовуючи їх лише за цільовим призначенням.

9. Регулярно інформує населення про стан виконання повноважень, покладених на адміністрацію.

10. Утворює для сприяння здійсненню повноважень адміністрації консультативні, дорадчі та інші допоміжні органи, члени яких виконують свої функції на громадських засадах, а також визначає їх завдання, функції та персональний склад.

11. Здійснює інші функції, передбачені Конституцією та законами України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, органів виконавчої влади вищого рівня.

12. У випадках, передбачених законом, може порушувати перед Верховною Радою України питання про призначення Верховною Радою України позачергових виборів сільської, селищної, міської, районної, обласної ради, сільського, селищного, міського голови.

13. Здійснює загальне спрямування і контроль за діяльністю першого заступника, заступників голови, керівника апарату, структурних підрозділів адміністрації та її апарату, районних державних адміністрацій, виконавчих органів міських рад міст обласного значення в частині делегованих повноважень, загальну координацію за діяльністю територіальних органів міністерств, інших центральних органів виконавчої влади в Сумській області.

У разі відсутності голови адміністрації його функції і повноваження виконує перший заступник голови адміністрації, а у разі відсутності останнього – один із заступників голови адміністрації.

 
 Графік прийому громадян

Дні прийому
Години прийому
Виїзні прийоми
Другий і четвертий понеділок місяця 
з 10.00 до 12.00
Перший і третій
тиждень місяця,
згідно з планом роботи

Телефон, факс, електронна адреса

60 77 55; 60 03 30; 77 09 80

Факс: 63 23 41

Email:  Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.