ЖИВИЦЬКИЙ Дмитро Олексійович

Працює: керівником апарату Сумської обласної державної адміністрації

Громадянство:  громадянин України

Число, місяць і рік народження:  17 вересня 1982 року

Місце народження: м. Суми 

Освіта: повна вища, у 2004 році закінчив Сумський державний університет за спеціальністю «Обладнання хімічних виробництв і підприємств будівельних матеріалів», кваліфікація – магістр з обладнання хімічних виробництв і підприємств будівельних матеріалів

Науковий ступінь, вчене звання:  не має 

Нагороди, почесні звання: не має

Володіння мовами: українською, російською, англійською – (вільно)

Прийняття Присяги державного службовця: 27.04.2016

Ранг державного службовця: 6 ранг з 01.05.2016

Депутат: ні

Стягнення: не має


Діяльність

09.1999 – 07.2004

студент Сумського державного університету, м. Суми

09.2001 – 09.2002

робітник картонажного цеха товариства з обмеженою відповідальністю «Сумчанка Тепігтар», м. Суми

08.2002 – 04.2005

заступник технічного директора з експлуатації та ремонту нафтобазового господарства і АЗС технічної служби Відкритого акціонерного товариства «Суминафтопродукт», м. Суми

04.2005 – 07.2005

інженер-конструктор третьої категорії конструкторського відділу № 318 ГПА СКБ ТКМ Відкритого акціонерного товариства «Сумське машинобудівне науково-виробниче об’єднання ім. М.В.Фрунзе», м. Суми

07.2005 – 12.2005

перебував на обліку в Сумському міському центрі зайнятості населення, м. Суми

12.2005 – 04.2016

фізична особа-приватний підприємець, м. Суми

04.2016 – 04.2016

консультант патронатної служби голови Сумської обласної державної адміністрації, м. Суми

04.2016 – до цього часу

керівник апарату Сумської обласної державної адміністрації, м. Суми

 

Обов'язки керівника апарату Сумської обласної державної адміністрації:

1. Здійснює визначені Законом України «Про державну службу» повноваження керівника державної служби в апараті адміністрації.

2. Відповідає за питання організаційної роботи, дотримання законодавства з питань управління персоналом та державної служби.

3. Очолює апарат адміністрації, організовує його роботу відповідно до вимог положення про апарат, Регламенту адміністрації. Здійснює організаційне, правове, інформаційно-аналітичне, матеріально-технічне, інше забезпечення його діяльності.

Забезпечує підготовку матеріалів на розгляд голови адміністрації, організовує доведення розпоряджень голови адміністрації до виконавців; відповідає за стан діловодства, обліку й звітності, забезпечує дотримання вимог чинного законодавства під час підготовки проектів розпоряджень голови адміністрації, здійснює роботу щодо організації прийому громадян, обліку та розгляду їх звернень, організовує ведення бухгалтерського обліку та звітності апарату адміністрації.

Вносить на розгляд голови адміністрації пропозиції щодо структури та штатної чисельності апарату адміністрації, організовує підготовку проектів відповідних документів, Регламенту адміністрації та розподілу обов’язків між головою, першим заступником голови, заступниками голови, керівником апарату адміністрації.

Укладає за дорученням голови адміністрації договори щодо матеріально-технічного та іншого забезпечення діяльності адміністрації, видає накази з питань, що належать до його компетенції.

Вживає заходів щодо створення та вдосконалення системи державного управління.

Виконує інші функції відповідно до Регламенту адміністрації, прийнятих нормативно-правових актів, доручень голови адміністрації.

4. Організовує роботу апарату.

5. Забезпечує реалізацію державної політики у сферах:

  • державної служби та з питань управління персоналом;
  • житлово-комунального господарства (у тому числі у сфері питної води та питного водопостачання, теплопостачання, енергоефективності та енергозбере-ження, розрахунків за житлово-комунальні послуги), житлової політики, благоустрою населених пунктів, поводження з побутовими відходами, поховання;
  • охорони навколишнього природного середовища, раціонального використання, відтворення та охорони природних ресурсів (земля, надра, поверхневі та підземні води, атмосферне повітря, ліси, тваринний і рослинний світ), заповідної справи, формування, збереження та використання екологічної мережі, поводження з відходами (крім поводження з радіоактивними відходами), небезпечними хімічними речовинами, пестицидами та агрохімікатами, екологічної безпеки;
  • розвитку агропромислового комплексу (рослинництва, тваринництва, племінної справи, наукового і кадрового забезпечення, стандартизації, карантинного режиму) та гарантування продовольчої безпеки;
  • розвитку інформаційного простору та інформаційної інфраструктури в області, інформації і видавничої справи, взаємодії з політичними партіями та громадськими організаціями, здійснення внутрішньої політики держави в регіоні, міжнаціональних відносин, релігій та захисту прав національних меншин;
  • туризму та курортів;
  • промислової безпеки, охорони праці, поводження з вибуховими матеріалами, здійснення державного гірничого нагляду, функціонування ринку природного газу;
  • обліку та аудиту.

6. Контролює діяльність:

  • управління організаційної діяльності апарату адміністрації;
  • управління з питань персоналу апарату адміністрації;
  • управління документального забезпечення апарату адміністрації;
  • юридичного відділу апарату адміністрації (з питань організації роботи);
  • відділу адміністрування Державного реєстру виборців апарату адміністрації;
  • відділу фінансового забезпечення апарату адміністрації;
  • відділу моніторингу та контролю апарату адміністрації (з питань організації роботи);
  • відділу роботи із зверненнями громадян апарату адміністрації;
  • відділу інформаційно-комп’ютерного забезпечення апарату адміністрації;
  • відділу з питань запобігання та виявлення корупції апарату адміністрації (з питань організації роботи);
  • сектору господарського забезпечення апарату адміністрації;
  • сектору режимно-секретної роботи апарату адміністрації (з питань організації роботи);
  • сектору з питань мобілізаційної роботи апарату адміністрації (з питань організації роботи);
  • Департаменту житлово-комунального господарства, енергоефективності та паливно-енергетичного комплексу адміністрації;
  • Департаменту екології та охорони природних ресурсів адміністрації;
  • управління інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю адміністрації;
  • Департаменту агропромислового розвитку адміністрації;
  • відділу промоції та туризму адміністрації;
  • відділу внутрішнього аудиту (з питань організації роботи).

7. Координує діяльність:

  • Міжрегіонального управління Національного агентства України з питань державної служби у Харківській та Сумській областях;
  • управління Держпраці у Сумській області;
  • інспекції Держенергонагляду у Сумській області;
  • територіального представництва Державного підприємства «Державний центр сертифікації і експертизи сільськогосподарської продукції» в Сумській області;
  • Головного управління Держгеокадастру у Сумській області;
  • управління Державного агентства рибного господарства у Сумській області;
  • Державної екологічної інспекції у Сумській області;
  • Сумського обласного управління лісового та мисливського господарства;
  • регіонального офісу водних ресурсів у Сумській області;
  • сектору у Сумській області Державного агентства водних ресурсів України;
  • Державної установи «Сумський обласний контактний центр»;
  • Державного закладу післядипломної освіти «Сумський центр перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників органів державної влади, органів місцевого самоврядування, державних підприємств, установ і організацій».

8. Спрямовує і контролює діяльність:

  • Буринської районної державної адміністрації Сумської області;
  • Охтирської районної державної адміністрації Сумської області;
  • Путивльської районної державної адміністрації Сумської області;
  • виконавчого комітету Сумської міської ради в частині делегованих повноважень;
  • виконавчого комітету Охтирської міської ради в частині делегованих повноважень.

9. Забезпечує реалізацію відповідно до законодавства державної політики щодо підприємств, установ та організацій, що належать до сфери управління адміністрації, у галузях, визначених пунктом 8.5. цього розподілу обов’язків.

 

Телефон: 60-77-33 

Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.