ЖИВИЦЬКИЙ Дмитро Олексійович

Працює: керівником апарату Сумської обласної державної адміністрації

Громадянство:  громадянин України

Число, місяць і рік народження:  17 вересня 1982 року

Місце народження: м. Суми 

Освіта: повна вища, у 2004 році закінчив Сумський державний університет за спеціальністю «Обладнання хімічних виробництв і підприємств будівельних матеріалів», кваліфікація – магістр з обладнання хімічних виробництв і підприємств будівельних матеріалів

Науковий ступінь, вчене звання:  не має 

Нагороди, почесні звання: не має

Володіння мовами: українською, російською, англійською – (вільно)

Прийняття Присяги державного службовця: 27.04.2016

Ранг державного службовця: 6 ранг з 01.05.2016

Депутат: ні

Стягнення: не має


Діяльність

09.1999 – 07.2004

студент Сумського державного університету, м. Суми

09.2001 – 09.2002

робітник картонажного цеха товариства з обмеженою відповідальністю «Сумчанка Тепігтар», м. Суми

08.2002 – 04.2005

заступник технічного директора з експлуатації та ремонту нафтобазового господарства і АЗС технічної служби Відкритого акціонерного товариства «Суминафтопродукт», м. Суми

04.2005 – 07.2005

інженер-конструктор третьої категорії конструкторського відділу № 318 ГПА СКБ ТКМ Відкритого акціонерного товариства «Сумське машинобудівне науково-виробниче об’єднання ім. М.В.Фрунзе», м. Суми

07.2005 – 12.2005

перебував на обліку в Сумському міському центрі зайнятості населення, м. Суми

12.2005 – 04.2016

фізична особа-приватний підприємець, м. Суми

04.2016 – 04.2016

консультант патронатної служби голови Сумської обласної державної адміністрації, м. Суми

04.2016 – до цього часу

керівник апарату Сумської обласної державної адміністрації, м. Суми

 

Обов'язки керівника апарату Сумської обласної державної адміністрації:

1.  Очолює апарат адміністрації та несе відповідальність за його роботу перед головою адміністрації, органами виконавчої влади вищого рівня.

2.  Забезпечує виконання адміністрацією повноважень у галузях:

  • житлово-комунального господарства, енергозбереження та паливно-енергетичного комплексу;
  • інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю;
  • туризму;
  • охорони праці;
  • архівної справи;
  • внутрішнього аудиту.

3.  Забезпечує виконання покладених на апарат завдань щодо правового, організаційного, матеріально-технічного та іншого забезпечення діяльності адміністрації.

4. Організовує роботу апарату, забезпечує підготовку матеріалів на розгляд голові адміністрації, організовує доведення розпоряджень голови адміністрації до виконавців, відповідає за стан діловодства, обліку і звітності, виконує інші обов’язки, покладені на нього головою адміністрації. З цих питань видає накази.

5.  Контролює діяльність:

  • організаційного відділу апарату адміністрації;
  • відділу з управління персоналом апарату адміністрації;
  • юридичного відділу апарату адміністрації;
  • загального відділу апарату адміністрації;
  • відділу адміністрування Державного реєстру виборців апарату адміністрації;
  • відділу фінансового забезпечення апарату адміністрації;
  • відділу контролю апарату адміністрації;
  • відділу роботи із зверненнями громадян апарату адміністрації;
  • відділу інформаційно-комп’ютерного забезпечення апарату адміністрації;
  • сектору господарського забезпечення апарату адміністрації;
  • сектору взаємодії з органами державної влади та органами місцевого самоврядування апарату адміністрації (з питань організації роботи);
  • сектору режимно-секретної роботи апарату адміністрації (з питань діяльності апарату);
  • сектору з питань мобілізаційної роботи апарату адміністрації (з питань діяльності апарату);
  • сектору з питань запобігання та виявлення корупції апарату адміністрації (з питань діяльності апарату);
  • управління житлово-комунального господарства, енергозбереження та паливно-енергетичного комплексу адміністрації;
  • управління інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю адміністрації;
  • відділу туризму адміністрації;
  • відділу внутрішнього аудиту адміністрації;
  • Державного архіву Сумської області.

6.  Координує діяльність:

  • Міжрегіонального управління Національного агентства України з питань державної служби у Харківській та Сумській областях;
  • управління Держпраці у Сумській області;
  • інспекції Держенергонагляду у Сумській області.

7.  Спрямовує і контролює діяльність:

  • Буринської районної державної адміністрації Сумської області;
  • Охтирської районної державної адміністрації Сумської області;
  • Путивльської районної державної адміністрації Сумської області;
  • Сумської районної державної адміністрації Сумської області;
  • виконавчого комітету Сумської міської ради в частині делегованих повноважень;
  • виконавчого комітету Охтирської міської ради в частині делегованих повноважень.

8.  Забезпечує реалізацію державної політики щодо:

  • Державної установи «Сумський обласний контактний центр»;
  • Державного закладу післядипломної освіти «Сумський центр перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників органів державної влади, органів місцевого самоврядування, державних підприємств, установ і організацій».

9. Забезпечує реалізацію відповідно до законодавства державної політики щодо підприємств, установ та організацій, що належать до сфери управління адміністрації по галузях відповідно до пункту 2 цього Розподілу обов'язків.


Телефон: 60-77-33 

Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.