Сумський обласний контактний центр

Важливий пріоритет у роботі влади – розвиток взаємодії з громадськістю та налагодження суспільного діалогу.

Сумський обласний контактний центр забезпечує оперативне реагування місцевих органів виконавчої влади на звернення громадян.

 Кожен з Вас може звернутися до нас!

 Фахівці Сумського обласного контактного центру:

 • оперативно приймуть Вашу заяву щодо проблеми, яка у Вас виникла;

• невідкладно надішлють Ваше звернення органам влади відповідно до їх компетенції;

• приймуть належне рішення;

• нададуть відповідні рішення та відповіді заявникам;

• проконтролюють хід та терміни розгляду звернень;

• здійснять зворотній зв'язок із заявниками.

 Головна мета центру – спрощення порядку надання звернень до органів виконавчої влади та кваліфікована реальна допомога заявникам або ґрунтовне роз'яснення по суті питання.

 Державна установа «Сумський обласний контактний центр» функціонує так:

• на умовах п ’ ятиденного робочого тижня;

• час роботи з 8:00 до 18:00;

• звернення громадян приймаються за номерами телефону: (0542) 66-33-77 (безкоштовно для жителів м.Суми та Сумського району), 0-800-301-501 (безкоштовно для жителів Сумської області).Також можна звернутися за електронною адресою: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.  

Урядова «гаряча лінія» - 1545

Гаряча лінія для учасників АТО та членів їх сімей – 0-800-301-505

 

Доступ до публічної інформації

Положення про ДУ "Сумський обласний контактний центр"

Структура та контакти

Правила внутрішнього трудового розпорядку

Фінансові ресурси

Нормативно-правові акти

Механізм громадського контролю

Запобігання проявам корупції

Звіти про діяльність контактного центру

Перелік актуальних питань

Електронне звернення