СИСТЕМА ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНОЇ ОСВІТИ НЕ МОЖЕ БУТИ ІЗОЛЬОВАНА ВІД РИНКУ ПРАЦІ
На цьому наголосила Міністр освіти та науки України Лілія ГРИНЕВИЧ під час відвідування Сумського міжрегіонального вищого професійного училища
«Без такої співпраці неможливо робити осучаснення професійно-технічної освіти. Адже тут велике значення відіграють виробники та роботодавці, – говорила Лілія Гриневич. – Саме вони спонукають завжди бути в тренді серед передових технологій, що робить випускника професійно-технічного закладу освіти дійсно конкурентоспроможним».
За словами директора державного навчального закладу «Сумське міжрегіональне вище професійне училище» Віталії КАМИШАНСЬКОЇ, одним із вагомих соціальних партнерів училища є компанія «Хенкель Баутехнік (Україна)», за підтримки якої у 2003 році на базі закладу було створено один із перших тренінгових навчально-практичних центрів.
Довідково: На базі ДНЗ «Сумське міжрегіональне вище професійне училище» функціонує Будівельний навчально-практичний центр із упровадження інноваційних технологій. На створення центру із обласного бюджету було виділено 4 369,1 тис. гривень та залучено понад 550 тис. гривень власних коштів закладу.
Також училище з 2017 року є експериментальним закладом з упровадження елементів дуальної форми навчання у підготовку кваліфікованих робітників з професій «Лицювальник-плиточник», «Електрогазозварник».
У 2019 році створюється навчально-практичний центр за галузевим спрямуванням з професій «Електромонтажник з освітлення та освітлювальних мереж», «Електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування», «Електромонтажник силових мереж та устаткування». За три останні роки на базі навчально-практичного центру підготовлено 1413 спеціалістів.
Професійна підготовка у Сумському міжрегіональному вищому професійному училищі здійснюється за 12 професіями: охоронник, електрогазозварник, електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування, маляр, штукатур, лицювальник-плиточник, монтажник-складальник металопластикових конструкцій, монтажник гіпсокартонних конструкцій, монтажник систем утеплення будівель, слюсар з ремонту колісних транспортних засобів, кухар, кондитер.
Матеріально-технічна база закладу – це типова та пристосовані забудови, до складу яких входять: навчальний корпус, навчально-виробничі лабораторії та майстерні, гуртожиток, господарські будівлі, спортивний комплекс (спортивна та тренажерна зала).