БІЛЬШІСТЬ ЗВЕРНЕНЬ, ЩО НАДХОДЯТЬ ДО ОБЛДЕРЖАДМІНІСТРАЦІЇ, МОЖУТЬ БУТИ ВИРІШЕНІ ВЛАДОЮ НА МІСЦЯХ

На цьому наголосив під час апаратної наради керівник апарату облдержадміністрації Дмитро ЖИВИЦЬКИЙ

За словами посадовця, 90% звернень, що надходять мешканцями до облдержадміністрації, можуть вирішуватись на місцевому локальному рівні, і місцева влада повинна сприяти цьому.

«Протягом першого півріччя 2019 року до облдержадміністрації надійшло 826 індивідуальних та колективних звернень громадян від 4044 осіб, це на 25% більше ніж за аналогічний період минулого року», – говорить начальник відділу роботи із зверненнями громадян апарату облдержадміністрації Наталія  ЛЕБІДЬ.

Довідково: Як свідчить аналіз надходження звернень громадян за територіальною ознакою, протягом звітного періоду найбільше звернень до центральних органів виконавчої влади та облдержадміністрації надійшло від жителів міст Суми, Конотоп, Шостка, Сумського району. Найменша кількість звернень надійшла від Тростянецького та Шосткинського районів.