На виконання постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» № 710 від 11.10.2016 (із змінами) Апарат Сумської облдержадміністрації надає наступну інформацію

Оприлюднено 06.11.2023


ОБГРУНТУВАННЯ

технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі

 

1. Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, його категорія:

1.1. найменування замовника: Сумська обласна державна адміністрація;

1.2. місцезнаходження замовника: 40000, Україна , Сумська обл., м. Суми, Майдан Незалежності, 2;

1.3. код ЄДРПОУ: 14005581;

1.4. категорія замовника: відповідно до підпункту 1 пункту 4 статті 2 Закону – орган державної влади.

2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) на назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Послуги з післягарантійного супроводження (обслуговування) програмного забезпечення «Система електронного документообігу Fossdoc Enterprise версія V.7.Х», ДК 021:2015:72220000-3: Консультаційні послуги з питань систем та з технічних питань

3. Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-11-03-013288-a

4Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Якісні та технічні характеристики предмета закупівлі визначені на підставі наявної потреби Сумської обласної державної адміністрації в закупівлі. Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 17 січня 2018 р. № 55 «Деякі питання документування управлінської діяльності», Інструкції з документування управлінської інформації в електронній формі та організації роботи з електронними документами в діловодстві, електронного міжвідомчого обміну в Сумській обласній державній адміністрації, затвердженої розпорядженням голови Сумської обласної державної адміністрації від 22 травня 2018 року № 309-ОД (у редакції розпорядження від 07 червня 2019 року № 325-ОД) основна форма провадження діловодства в установах є електронна.

В апараті та структурних підрозділах Сумської обласної державної адміністрації, районних державних адміністраціях використовується система електронного документообігу FossDoc (надалі – СЕД FossDoc), ліцензія на використання якої придбана в 2016 році (фактично СЕД FossDoc використовується з 2004 року). З метою забезпечення сталої роботи автоматизованої системи електронного документообігу Сумська обласна державна адміністрація щорічно обслуговує версію СЕД FossDoc шляхом закупівлі послуги з післягарантійного супроводження (обслуговування) програмного забезпечення.

Особливістю даного програмного забезпечення є результат експертизи, зареєстрований в Адміністрації Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України від 4 листопада 2021 року №1303, про те, що комплекс засобів захисту інформації цього програмного забезпечення відповідає нормативним документам з технічного захисту інформації в обсязі функцій, зазначених у технічних вимогах. Вимоги щодо забезпечення захисту інформації від несанкціонованого доступу з рівнем гарантій Г-2, що буде важливим при використання програмного забезпечення.

Термін надання послуг – з дати укладення договору до 31.12.2023.

Місце надання послуг – 40000, Україна , Сумська обл., м. Суми, Майдан Незалежності, 2.

5Обґрунтування розміру бюджетного призначення: розмір бюджетного призначення, визначений відповідно до кошторису витрат на 2023 рік (зі змінами) на відповідні витрати, становить 325 000 грн без ПДВ.

6. Очікувана вартість предмета закупівлі: 325 000 грн (триста двадцять п’ять тисяч) без ПДВ.

7. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: очікувану вартість передбачено кошторисом Сумської обласної державної адміністрації на 2023 рік (зі змінами) та змінами до річного плану закупівель на 2023 рік. Очікувана вартість закупівлі розрахована на основі договору минулого періоду.