АЛГОРИТМ ДІЙ ПРИ РОБОТІ З ЄДИНИМ ДЕРЖАВНИМ РЕЄСТРОМ ДЕКЛАРАЦІЙ У ВИПАДКУ ЗМІНІ ЕЛЕКТРОННОГО ЦИФРОВОГО ПІДПИСУ!

Що робити, якщо Ви отримали новий КЕП без зміни імені, прізвища чи інших паспортних даних?

Якщо Ви змінили КЕП та при цьому не змінили паспортні дані, у Вас немає необхідності користуватись функцією «Я змінив свій особистий ключ».

Натомість спробуйте увійти до системи з новим КЕП як зазвичай, за посиланням https://portal.nazk.gov.ua/login.

У разі виникнення помилок технічного характеру або у разі, якщо у Вас змінились паспортні дані, пошта та номер телефона, надішліть, будь ласка, лист на електронну пошту  Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. , у якому вкажіть:

  • Ваші ПІБ (відповідно до українськомовної сторінки паспорта);
  • реєстраційний номер облікової картки платника податків (податковий номер);
  • персональну поштову скриньку, яку плануєте використовувати для роботи з Реєстром;
  • контактний номер телефона, який плануєте використовувати при роботі з Реєстром.

 

Який алгоритм дій з КЕП після зміни імені, прізвища чи інших паспортних даних?

 

При зміні прізвища, імені чи по батькові або інших паспортних даних у Вас виникає необхідність змінити свій КЕП, щоб у ньому зазначалися Ваші актуальні дані.

Для цього необхідно звернутись до надавача електронних довірчих послуг, у якого Ви бажаєте отримати новий електронний підпис (ознайомитись з усіма КНЕДП можна за посиланням https://czo.gov.ua/ca-registry), а після отримання – увійти до Реєстру декларацій, виконуючи такі кроки:

  1. На стартовій сторінці Реєстру https://portal.nazk.gov.ua/login необхідно знайти та натиснути кнопку «Я змінив свій особистий ключ».
  2. Далі варто вказати електронну адресу, яка зазначена у Вашому персональному електронному кабінеті, а після цього – натиснути кнопку «Вислати код відновлення». 
  3. На Вашу поштову скриньку має надійти лист із назвою «Зміна кваліфікованого електронного підпису (ЕЦП) | ЄДИНИЙ ДЕРЖАВНИЙ РЕЄСТР ДЕКЛАРАЦІЙ».
  4. Для зміни електронного підпису в самому Реєстрі необхідно перейти за посиланням у листі. Посилання переведе Вас до Реєстру декларацій, де необхідно обрати свого надавача електронних довірчих послуг, файл із особистим ключем, та ввести пароль до нього.
  5. Після цього слід натиснути кнопку «Змінити кваліфікований електронний підпис (ЕЦП)».
  6. Далі Ви можете заходити до Реєстру, як робили це зазвичай, за посиланням https://portal.nazk.gov.ua/login.
 

Якщо проблема не зникне після виконання інструкцій, – будь ласка, надішліть повідомлення на скриньку Технічної допомоги  Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. . Просимо вказати у листі:

  • Ваші ПІБ (відповідно до українськомовної сторінки паспорта);
  • реєстраційний номер облікової картки платника податків (податковий номер);
  • персональну поштову скриньку, яку плануєте використовувати для роботи з Реєстром;
  • контактний номер телефона, який плануєте використовувати при роботі з Реєстром.

 

Що робити, якщо Ви отримали новий КЕП після зміни паспортних даних, а також втратили доступ до поштової скриньки чи номера телефона?

 

Змінити пошту можна за допомогою функції «Я змінив поштову скриньку» на стартовій сторінці Реєстру https://portal.nazk.gov.ua/login – для заміни пошти у такому разі необхідно пам’ятати номер телефона, що вказаний у Вашому обліковому записі в Реєстрі.

Якщо Ви не пам’ятаєте номера телефона, що вказаний у Реєстрі, будь ласка, надішліть повідомлення на електронну пошту Технічної допомоги НАЗК  Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. . Просимо вказати у листі:

  • Ваші ПІБ (відповідно до українськомовної сторінки паспорта);
  • реєстраційний номер облікової картки платника податків (податковий номер);
  • персональну поштову скриньку, яку плануєте використовувати для роботи з Реєстром;
  • контактний номер телефона, який плануєте використовувати при роботі з Реєстром.